fbpx
Blog 28.04.2020

Czy oferta i praca zdalna oraz outsourcing to przyszłość naszych biznesów?

Wygląda na to, że czas zatwardziałych, konserwatywnych biznesów, w których nie ma miejsca na odpowiednie dostosowanie się do sytuacji i znalezienie nowych rozwiązań dobiega pomału końca. Wyzwania, jakie stoją przed firmami, polegają na gruntownej analizie potrzeb konsumenckich i dostosowanie się do nowoczesnych technologii. Praca zdalna i poszerzenie oferty firmy o usługi zdalne, czy decyzja o outsourcingu niektórych zadań może zadecydować o losach firmy. Szczególnie w czasach kryzysu.

Potrzeba matką chrzestną biznesu

Absolutną podstawą przetrwania na rynku w tych trudnych czasach jest takie dostosowanie swojej oferty, aby zaspokoić potrzeby klientów. Warto rozważyć dodanie do oferowanych usług lub produktów rozwiązań, które idą z duchem czasu. Analiza konkurencji i poszukiwanie błękitnego oceanu wydają się być absolutną koniecznością, aby nie wpaść w pułapkę konkurowania cenami. Dzisiaj liczy się przede wszystkim dobry pomysł i sposób dostarczenia usług.

Biznes przyszłości

Wprowadzanie usług online to konieczność, ale też wyzwanie dla przedsiębiorców, którzy chcą nadążyć za duchem czasu i zabezpieczyć swój biznes przed kryzysem. Dlaczego warto przenieść część usług do sieci?

Po pierwsze – w ten sposób możemy uzyskać przychód pasywny, szczególnie w sektorze usługowym, gdzie dużą rolę odgrywają kursy i szkolenia. Mowa tu także o instruktażach, e-bookach, czy coraz popularniejszych aplikacjach.

Po drugie, można to wykonać w dowolnym miejscu i czasie. Pracownicy, którzy pracują z klientem online, mogą wykonywać swoją pracę nawet z domu. Dzięki narzędziom, takim jak dokumenty Google, programom i aplikacjom jak Trello, Slack, Asana, Zoom, czy Skype, możliwe jest zarządzanie projektami, przesyłanie danych, jak i prowadzenie zdanych konferencji, czy grupowych spotkań online, a także konsultacji z klientami.

Po trzecie, możesz znacznie zmniejszyć koszty prowadzenia działalności i zredukować opłaty za sale szkoleniowe, dojazdy, delegacje.

Wyzwania związane z outsourcingiem

Oczywiste jest to, że nie wszystko jesteśmy w stanie wykonać sami. Pracownicy często nie mają odpowiedniej wiedzy, żeby od razu zająć się pracą online. Z pomocą przychodzi nam outsourcing i zlecanie zadań firmom zewnętrznym, czy też zatrudnienie tymczasowo pracowników na określone zadania, wymagające specjalistycznej wiedzy,  jak stworzenie sklepu internetowego, przeszkolenie pracowników, czy pomoc w zbudowaniu planu marketingowego dla marketingu online.

03. Kontakt

Szukasz rozwiązań kadrowych
dla twojej Firmy? Znajdziemy je dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami!

04. Zostań partnerem

Zostań naszym partnerem

Jesteś doświadczonym przedstawicielem handlowym, który umie świetnie porozumieć się z ludźmi i łatwo nawiązuje biznesowe relacje? Masz już portfel kontaktów w firmach z wielu różnych branż, np.: budowlanych, produkcyjnych, handlowych, magazynowych i wielu innych?

To właśnie Ciebie szukamy!

Zostań naszym Partnerem i zwiększ swoje dochody.